Alltså

                                            Datum: 2008-01-29 Tid: 19:09:08 Kategori: Blandat
Hej på er, inte det att jag är beroende av kommentarer. Men det är faktiskt roligare att skriva om någon eller flera kommenterar det! Annars vet man ju inte vad ni vill läsa. Jag får en shock när jag tittar i statistiken och ser att det är 15 st typ som läser varje dag, utan att jag ens skrivit nått nytt. Om ni vill att jag börjar skriva igen, så säg till! Snälla. =)

3 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

SKRIV GUMMAN

2008-01-29 l 22:40:43
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se
  Marr

Skriv :D det är lite av en kvällsritual för mig att kolla din blogg! :)

2008-01-30 l 00:56:57
  Emelie

ja, skriv, så som du gjorde förut, älskar att läsa din blogg.

Jag och anton ska ta med dig till en väldigt fräsch pizzarestaurang på måndag.

MUMS :)

2008-01-30 l 14:12:22
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: