Halloj =)

                                            Datum: 2008-01-15 Tid: 10:14:49 Kategori: Blandat
Tjenixen alla glada =)

Jag är ganska glad just nu för jag har rast, till klockan 12. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Jag och Emelie sitter vid datorerna just nu medan Anton är hos Sonja Malm, studievägledaren. De ska snacka om individuella valet, vilket alla andra också ska göra senare!

Igår skrev jag inget mer, satt och tittade på O.C hela kvällen. Har verkligen fastnat för den serien, det händer ju saker hela tiden. Jättebra =) Är runt avsnitt 20 nu tror jag, jo det stämmer nog. ;P Min favorit i den serien, (eller favoriter) är nog Seth & Summer & Ryan. Gillar Marissa minst, vet inte varför.

Ska skriva ett inlägg om den andra dagen i Maspalomas också! Eller det kanske blir 3:dje förresten! I alla fall, det kommer i ett senare inlägg! Ni får ursäkta att inläggen är så långa, ni orkar säkert inte läsa, men aja, det är upp till er själva!
image330














Kram <3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: