Katter =)

                                            Datum: 2008-01-16 Tid: 15:57:20 Kategori: Blandat
Katter är gulliga små varelser! De får alltid de de vill ha, underbart!

Missan (min katt) älskar när man kliar henne bakom öronen. Fast, man behöver egentligen bara hålla fingrarna där så drar hon upp och ner själv. Haha, gulligt =)

image348

En dålig mobilbild jag tog för länge sen. Men söt är hon! Och ganska gammal och ganska tjock. Fyller 7 år i juni och väger runt 7 kg! Jag älskar hennes fläsk haha =)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: