Sanningen är att jag var lycklig med dig.

                                            Datum: 2008-01-17 Tid: 17:32:11 Kategori: Blandat
Hejhej =)

Har precis laddat in 44 bilder på bilddagboken! Usch, det var jobbigt. Nu är det några kyrkliga män från England (de pratar som han Tony i Let's Dance) och vill representera kyrkan! Vad jobbigt! Haha, nu körde pappa iväg dem! De var nyss här men då var bara jag hemma, de ville snacka med någon vuxen. Jaja..

Hade idrott idag första lektionen, tränade på gymmet! Haha, kan knappt kalla det gym, en liten korridor typ med några hantlar, cyklar och en roddmaskin. Jag tränade mina triceps eller hur det nu stavas. Jag ska banne mig skaffa mig en pesonlig tränare, det verkar vara riktigt nyttigt. Då blir man puschad och det tror jag att jag behöver!

Jobbade jättemkt matte idag haha. Flera sidor och jag är stennöjd! :D

http://melindersson.bilddagboken.se


Pusshej <3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: