Bilderna redan nu!

                                            Datum: 2008-07-18 Tid: 12:32:28 Kategori: Photoshop



HÄH! Ursäkta den senaste bilden, men skulle bara visa min nya bikini! Har den under idag så att det inte är några fula band som syns från bh:n. Lite desperat ställde jag mig i hallen och fotade i den smala spegeln. Och, korten blev stora som inni helvete när jag la upp dem, så jag drog i dem lite. Därför det ser lite konstigt ut kanske.
Menmen, jag är nöjd i alla fall! =)

3 kommentarer                                                                                                                    
  mojje

snygga bilder :D

2008-07-18 l 12:57:48
  Linus

vilken mage ;)

2008-07-18 l 19:28:46
  Mikael

het !

2008-09-22 l 13:43:17
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: