Cajsas partaj!

                                            Datum: 2008-07-18 Tid: 22:40:19 Kategori: Blandat

Good evening ;D

Sitter för tillfället hemma hos Cajsa tillsammans med Marie, Cajsa själv såklart och David. Nu är det bara vi kvar! Emelie och hennes kille Sebbe åket nyss hem. Allt som allt var vi 9 st eftersom Fabian (som skulle ha kommit!) tydligen var utomlands..
Hur som helst! Vi gick till pizzerian och käkade och var lite vid strandpromenaden. Där träffade vi 2 småtjejer på 9 år. Ella och Agnes hette dem, jag var inte långsam med att påpeka att min kanin hette Ella!
De badade..i smyg. De hade tydligen sagt till deras föräldrar att de skulle spela fotboll, men istället badade de i det 12-gradiga vattnet. Vilka lurifaxar! ;D :P

Coola som de är, så badade Emil och Johan än en gång. Svinkallt var det! Jag stod i vattnet upp till knäna och fick kramp som ett as. Var tvungen att springa mycket & länge för att få tillbaka känseln. Hur får det vara så kallt mitt i sommaren? Det borde förbjudas..
Har precis käkat mig proppmätt på glass och marränger och tror att jag ska sprängas snart. Blöööööh!

Igår tog vi en massa bilder på mig inne i en provhytt i skinnbyxor och skinnjacka! Marie har bilderna just nu, men jag ska se till att få dem och dela med mig av dem! Även bilder på mig i någon kavaj (utan något under...) och i någon lite väst (utan något under..)

Aja! De kommer upp någongång här i bloggen, snarast! =D


Nu ska jag se om jag hittar någon bild på mig på Cajsas dator!..


A, det blir inte mycket bättre än så här! :P Jag & Marie i höstas när jag gick natur..Vita tänder om något! =D

Pusspuss & kramkram

1 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

Hahah!! Den där underbara bilden igen :P :D Va kul det va när han halkade!!

2008-07-19 l 01:27:22
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: