Camame Baanan!

                                            Datum: 2008-07-19 Tid: 16:57:40 Kategori: Blandat


Kolla på oss! Marie (till höger) har gjort om bilden i photoshop och även förstorat mina bröst! Haha, tänk om jag hade haft så på riktigt, då ni! ;D
Kortet är över 1 år gammalt, kanske 2 till och med? Jag vet inte, men länge sedan var det. Men, vänskapen håller i sig, nu & för alltid! <3
3 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

ååh!! :) jag är så lycklig att jag har er! <3



men- jag har inte förstorat dina bröst :P tro det eller ej!!

2008-07-19 l 23:46:59
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se/
  mojje

melinda du har en spegels om gör att du tycker att de är mindre än vad de är...

2008-07-21 l 22:00:36
  caj

tycker om er otroligtmycket<3

2008-07-25 l 23:24:16
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: