Drömkille?

                                            Datum: 2008-07-05 Tid: 12:48:38 Kategori: Blandat
Jösses, jag satt här och tittade igenom min blogg lite, och hittade till min förfäran en gammal lista som jag fyllde i i oktober förra året. Jag kan ju säga som såhär, den gäller inte längre. Jag har helt ändrat mig, kanske inte går så mycket på utseendet längre?

Drömkille DÅ:
1.Brunett, blond eller rött? - Brunt =)
2.Längre än 1.60? - Haha jo gääärna :P
3.Ögonfärg? - Bruna eller gröna :D
4.Sminkad? - Det beror på, det är snyggt på vissa..
5.Gillar att shoppa? - Jao ibland. Inget kul om det är en shoppingtönt :P
6.Fotbollsnörd? - Heeelst inte...inte överdrivet mycket iaf.
7.Pratglad? - Jaa ! Men han ska inte prata hela tiden! ;)
8.Intressen? - MIG (hehe), musik och djur typ :)
9.6pack? -Inget måste, men visst äre snyggt om det finns lite muskler^^
10.muskulös? njaao
11. Hål i örat? - Aa det är snyggt tkr jag ;D
12.fest kille? - Jao ganska =)
13.Punkare? - Njae..
14.Tatuerad? - Ah det är fint, men inte för många...och INTE färg..
15.Får han vara piercad? - Jao klart han får..
16.har du hittat en sån här kille? - Tror de :)

Drömkille NU:
1.Brunett, blond eller rött? - Spelar ingen roll, bara HAN passar i det.
2.Längre än 1.60? - Jo, det måste han vara.
3.Ögonfärg? - Bara de har liv så går allt hem!
4.Sminkad? - Det beror på, kajal eler concealer. Men, endel passar i det. Men inte överdrivet bara.
5.Gillar att shoppa? - Nej, faktiskt inte. Inte så jättemycket...
6.Fotbollsnörd? - Helt okej.
7.Pratglad? - Jodå! Men som jag skrev på förra, inte prata FÖÖR mycket. Eller, det beror på vilket sätt...och VAD han pratar om...
8.Intressen? - Mig (det håller i sig;D), musik, djur, roliga saker!
9.6pack? -Inget måste, men visst! Det skadar inte!
10.Muskulös? Inget måste...
11. Hål i örat? - Det är fint, men som sagt, behövs inte.
12.fest kille? - Nej, hellre gilla att mysa hemma vid Tv:n.
13.Punkare? - Nä..
14.Tatuerad? - Ah det är fint, men inte för många...och INTE färg..
15.Får han vara piercad? - Jao klart han får..
16.Har du hittat en sån här kille? - Man vet aldrig ;D
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: