If I thought you'd ever change your mind

                                            Datum: 2008-07-15 Tid: 23:05:57 Kategori: Blandat

Heej pussgurkor!

Allt väl med er?
Jag vet...ett aningens sent inlägg kan tyckas, men jag har faktiskt haft ganska "fullt upp" idag om man kan säga så. Dagen började med att jag vaknade runt 10 och det första jag gjorde var att lyssna på musik från mobilen..(den enda musiken jag har tillgänglig i mitt rum). Runt 11 steg jag upp, åt lite frukost och gjorde mig sedan i ordning.

1 mötte jag Linus (HAH nu skrev jag ditt namn!:P) och vi åkte till Skövde. Vidare till Elgiganten och lämnade in min älskling..Usch vad jag kommer sakna dig baby <3. Det jag pratar om är alltså min mobil som nu ligger inne och ska lagas. Får förhoppningsvis en ny knappsats och kanske, om jag har tur, en helt ny lur...meeeen...skulle inte tro det. :P

Tittade lite i en djuraffär, käkade på Mc Donalds (kom på min svenskalärare Susann med att köpa glass där!) och sedan åkte vi tillbaka till kära Hjo. Såg två filmer, The happening & Morgan Pålsson Världsreporter. Den sistnämnda filmen såg jag senast igår, i bilen på vägen hem från Skåne. En underbar film som jag kan se om och om igen. Däremot så var The happening något lite...märkligare? Den var äcklig! Människor dödade sig själva på grund av någon bakterie. Har ni sett den?

Tittade lite på Allsång på skansen nu ikväll, och har inte gjort så mycket annat. Kanske dags att sova...aa jag gör nog det. ;P

Fast förresten! Ett till inlägg innan jag somnar! :)

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: