Killar är väl för härliga

                                            Datum: 2008-07-23 Tid: 11:23:51 Kategori: Sjukt/roligt
Roligt (och elakt) sag om grabbar:

Killar är som
...blandfärs, häflten nöt och hälften gris.
...bussar, missar man en så tar man nästa.
...golfbollar, de går från hål till hål.
...toaletter, antingen upptagna eller fulla med skit.
...ballonger, uppblåsta eller urblåsta.
...bin, sticker när man minst anar det.
...parkeringsplatser, de bästa är alltid upptagna.
...bakelser, läckra och smaskiga, men inte bra för figuren.
...datorer, felprogrammerade.
...telefonkataloger, man letar och letar men hittar aldrig den rätta.

Taget ur en FRIDA-tidning.


Jag har kommit på en sak. En del killar försöker flirta genom att berätta vilka roliga saker de har, vad de kan och hur de är.
 T ex: jag har jättesöta kattungar hemma som du bara måste se.
En typisk mening bara för att jag tycker om djur, helt sjukt. Sådant biter inte på mig i alla fall. Andra tjejer kanske tycker att de verkar gulligt, men inte jag. Visst, ibland kanske man håller med och säger: "Åhja! Jag bara måste komma hem till dig och se dem", men menar man det? Nepp. Dissad! :P

Så killar!
Sluta försöka impa med olika saker, låt tjejen själv bestämma vad hon tycker om er, det är nog det bästa. Var heller inte för snälla mot tjejen, ( dvs berömma minsta lilla grej tjejen gör osv..) för då dissar man direkt. I alla fall jag, men jag kanske är knäpp. ;P
1 kommentarer                                                                                                                    
  kim

DU klaga inte på datorer

det e den mänskliga faktorn och inte datorn

2008-07-23 l 19:14:47
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: