Melinda Isabella Cecilia Andersson

                                            Datum: 2008-07-05 Tid: 16:57:20 Kategori: Photoshop

Här är fotografen..
3 kommentarer                                                                                                                    
  silje helene

tack, ÄNTLIGEN lyckades jag xD haha senaste veckan har jag haft typ 5 olika designer, för jag ville ha en somrig, men dom blev inte så bra-... tycker jag xP

2008-07-05 l 17:00:22
Blogg/hemsida: http://siljehelene.blogg.se/
  silje helene

vad bra, tack :) din är också jättefin :)

2008-07-05 l 17:05:15
Blogg/hemsida: http://siljehelene.blogg.se/
  Elvis

Riktigt fin bild!!

2008-07-06 l 12:36:17
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: