Mirror Mirror

                                            Datum: 2008-07-06 Tid: 14:00:56 Kategori: Blandat


Är det bara jag, eller är idag en väldigt trist dag? Sitter ju nästan här och blir deprimerad.
Inte riktigt kanske..:P
Jag undrar hur många av dagens levande varelser som känner sig deprimerade? Alltså på riktigt, deprimerade, inte bara något man säger för att få uppmärksamhet..
Hur många % tror ni?
2 kommentarer                                                                                                                    
  kim

de flesta djur lever i flock och samarbetar och visar respekt på sina vis.

och de djur som inte lever i flock trivs bäst att vara ensama förutom vid parnings säsongerna

2008-07-07 l 00:07:38
  Nea

hej melinda! Jag har varit helt off efter operationen men nu är jag tillbaka igen och jag bloggar för fullt =)



Är du deprimerad vännen? det ska du inte vara... har inte solen lyst hos dig idag?

Idag har min dag varit kanon, som jag skrivit i min blogg så har jag plockat fram massa fina kläder ut garderoben som jag INTE kunde ha innan operationen för att tuttarna var TO BIG men nu när dom är små så passar allt skit bra :)



För att svara på din fråga så har jag inte gjort en förstoring innan utan jag hade stora tuttar av naturen men jag trivdes inte i dom! god natt, kram!

2008-07-11 l 01:17:14
Blogg/hemsida: http://linneagibbs.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: