Pyret

                                            Datum: 2008-07-24 Tid: 18:36:30 Kategori: Blandat
Människor

Hur mår ni?
Själv kom jag precis innanför dörren för jag har nämligen varit i Karlsborg i några timmar. Jag badade, tillsammans med min bror i Bottensjön ett tag, uppfriskande kan jag säga (!). Det var väl snäppet över 20 grader, så jag ska inte klaga! =D

Fikade intill sjön med pappa, bror & farmor, och kort efter det åkte vi vidare till min faster och hennes sambo. De har köpt en liten hund(!). Hur söt som helst, verkligen. Ett litet pälsstycke med små tänder och hon är fruktansvärt hjulbent. Pyret heter hon, även om jag tycker att Selma hade varit ett mer passande namn. De har sedan 9 år tillbaka haft en katt också, Gulliver, och han har nog inte riktigt vant sig vid tanken på att hans nya kompis är en hund. Skäller och grejar som är så fruktansvärt skrämmande!
Fick inte med mig kameran (tyvärr!) men jag hittade en söt bild på internet som kan visa vad det är för ras!

Shih Tzu!


Hon är endast 12 veckor nu, så himla liten!
Nehe, nu är det käk här!
Pusspuss

Källa
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: