Solat & badat

                                            Datum: 2008-07-25 Tid: 15:50:08 Kategori: Blandat
Sommar är väl underbart?


Kom precis hem.
Varit nere på starndpromenaden med mamma och haft det gött i några timmar, badade i Vättern också. Nu kom jag på! Såg aldrig efter hur varmt det var, men skulle chansa på 20+. När vi låg där i vattnet och svalkade oss, så kommer moster + kusiner gående och vi vinkar och skriker. De stannar en stund, och jag badar med min lilla kusin Maja en stund. Faktiskt, så var det riktigt roligt. Hon är 7 år gammal, och har ett underbart hårsvall. Blont, vågigt..you name it! :P

Har väl säkert bränt sönder hela kroppen nu, men vad gör det? Det är värt det, bara det är sol!
Hoppas jag träffar mina killar snart igen, jag saknar dem när jag inte är med dem! Väldigt mycket till och med. :P Det roliga är ju att vi faktiskt inte gör något speciellt när vi väl ses vi strosar omkring i staden, badar i iskallt vatten, skämtar osv. Som det ska vara! Livsnjutare kallar jag det!

Min moster hade precis tatuerat sig för andra gången. Hon hade en sol på armen sedan innan, och nu var det hennes barns (3 st) födelsedatum på axeln. Med..romerska siffror? Någåt sådant var det nog i alla fall, rätt snyggt! Jag ska också tatuera mig. Svanken eller ifram vid höften typ. Måste bestämma mig för vad bara, men det hinner jag nog fundera över.

Solen skiner fortfarande, men jag är så otroligt varm så jag orkar inte gå ut. Sitter hellre här och lyssnar på Pipex, helt sjukt, men sant.



Tillbaka till Spanien och den underbara drickan?
Ja tack.



Jag bara måste dit igen, måste. När jag var på hotellet i Göteborg i början av veckan, så kom jag ihåg doften där. Ååh, underbart. Vill dit, vill vara frisk. Det är ju perfekt, pool, bar osv..
6 kommentarer                                                                                                                    
  Johanna

Roligt att du gillar bloggen och min design. Sånt är alltid roligt å läsa.



Jag tycker du verkar jätteduktig på foto. Vatten-bilderna var underbara. Hoppas du får den där kameran när du fyller år så du kan ta fler ;)

2008-07-25 l 16:01:38
Blogg/hemsida: http://hannene.blogg.se/
  V a l k y r i a

Tack så mycket.

Tyvärr så kan jag ingenting om foto. Men jag tyckte att bilden på vattenfallet som du tagit var väldigt fin. Fråga www.michaelalundgren.webblogg.se vad hon tycker, hon fotograferar väldigt mycket.

2008-07-25 l 16:01:45
Blogg/hemsida: http://valkyria.blogg.se/
  A K

Söt header du har:D

2008-07-25 l 17:16:19
Blogg/hemsida: http://annakristinas.webblogg.se/
  Angelica L

Ha en fin kväll :D

2008-07-25 l 19:15:28
Blogg/hemsida: http://angelicalarss0n.blogg.se/
  ika

okej , vilken tur för dig :)

jag har tyvärr mörka ringar under ögonen , så ska testa det med tepåsar , tack för tipset :)

ha det fint , kram !

2008-07-25 l 19:29:55
Blogg/hemsida: http://viveka.webblogg.se/
  linus

ja tror ja är kär i dej

2008-07-26 l 01:45:30
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: