Vättern, vättern, vättern..

                                            Datum: 2008-07-26 Tid: 22:39:16 Kategori: Blandat
Sötnötter

Helt seriöst, så har jag inte sett ett enda moln på himlen på hela dagen, kan det bli bättre?
Badade för första gången i Vättern vid 13-tiden, för att sedan bada ytterligare en gång nu runt 20-tiden. Det var nog varrmare den...andra gången.
Såg även på Rambo 4 för kanske, 3:dje gången? Kanske inte den bästa dagen att sitta inne och glo på film, men lite vila från solen måste man ju få. Jag älskar den filmen, fast ändå inte. Sylvester Stallone är ju helt underbar, men det är ju inte fullt lika roligt att se när människor sprängs ihjäl, eller hur?

Träffat Cajsa idag för första gången på en vecka, trevligt! =) Jag satt på en filt på henens gräsmatta och skrattade medan hon åt med sin familj, jag är glad att jag inte åt. Jag hade inte fått i mig en bit för allt skrattande.

Sitter och äter godis nu som jag köpte på Hammarskiosken igårkväll. Smarrigt, men kanske inte så nyttigt. Men vad gör det om 100 år? Förutom att jag kanske är grovt överviktig...:P

Pusspuss på er!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: