1 juni

                                            Datum: 2008-06-01 Tid: 11:26:10 Kategori: Blandat
God morgon

Jösses ja, jag sov länge idag. Farmor knackade på dörren vid halv 11 och frågade vad jag ville ha till frukost, vilken service hehe!
Nu sitter jag och tittar på Animal Planet och någon form av räddning av vilda djur. Ganska intressant, men sorgligt när de små djuren dör. Egentligen sitter jag här och väntar på att klockan ska bli halv 12, för då börjar Talang. Repris givetvis, men jag vill se det igen haha. xD

Jag glömde ju att nämna en sak med gårdagen. Jag åkte karuseller. En virvelvind, och en som var som Spinrock. Virvelvinden höll på i säkert 10 min, och vi som precis hade käkat pizza. Det var nära att den kom upp då alltså. xD Men, det höll sig nere som tur var.
Spinrock-saken var otrolig det också, man hängde nästan upp och ner....Läskigt. Jag litar aldrig på sådana där tivoli-saker eftersom de alltid flyttas runt. Men jag överlevde, och här sitter jag. ^^

Det var väl mest det jag ville säga i det här inlägget. Om jag ska vara ärlig så saknar jag skolan en aning...Alla människor, INTE ämnena. :P

Hör av mig sen igen! Puss<3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: