12:48

                                            Datum: 2008-06-22 Tid: 12:53:04 Kategori: Blandat
God morgon

Usch vad jag gå upp sent nu för tiden! Klockan är nästan 1 och jag säger att det är morgon...jösses. Men, jag vaknade halv 12 idag faktiskt.
Inatt var jag på Hökensås Golfklubb! Jag & Sebbe åkte dit med Morgan och lirade lite. Han hade nämligen två golfklubbor, bollarna fick vi själva plocka upp på gräsmattan. xD

Det här tycker jag om golf: @£$€$€{€{€$€£$@£@£@££@$£$€£€%¤&#/#&(/"(#/#%#/&(#

JAG TRÄFFADE JU INTE ENS BOLLJÄVELN!!!

Ni förstår säkert? Jag hatar det. Eller alltså, när jag väl träffar bollen så är det väl hyfsat kul, men med tanke på att det inte hände speciellt ofta, så nej. En annan nackdel var ju att det var mörkt ute också (klockan 1-2 på natten) så man såg ju inte vart bollen hamnade. xD

Nåväl, ska alldeles strax kila iväg till Cajsa och vara där. Förhoppningsvis har även Marie vaknat så att hon kan joina oss. Nu måste jag borsta tänderna och göra mig i ordning!

Later!
.
3 kommentarer                                                                                                                    
  mojje

men tänk på att man kan bli rik på golf om man är duktig:P

2008-06-22 l 14:29:10
  j

jag har inte heller något "bollsinne" ;P

2008-06-22 l 14:55:24
Blogg/hemsida: http://jahwanna.blogg.se/
  kim

de e inte så svårt att träffa den, det blir svårare att träffa rätt på den

2008-06-23 l 08:46:12
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: