4, 8, 15, 16, 23, 42

                                            Datum: 2008-06-03 Tid: 10:05:26 Kategori: Blandat
God morgon!

Läget?
Jag mår bara fint! Sitter och har min andra lektion som är företagsekonomi, men eftersom Marie skulle hjälpa mig med den, väntar jag lite! ;D Vädret är underbart, dock lite blåsigt vilket mitt hår inte gillar. Fick inte med mig något spray idag så det får ligga bäst det vill.

Imorgon är en underbar dag. Matten är borta och så även idrotten, vilket betyder att min skoldag slutar redan kl 11.00. Det är ju helt fantastiskt. Då ska jag hem och slappa! Trust me! ;D

Åt nyss ett päron och en macka utomhus i solens sken, underbart gott. I morses övningskörde jag till skolan med mamma, det gick brs mycket bättre än förra gången. Jag växlade inte fel en enda gång, och jag fick inget motorstopp! Det är så det ska vara...;D Nästa sommar ska jag göra en intensivkurs (istället för att gå på en massa kurser då & då) och jag får förhoppningsvis ett litet kort! =D Gud vad skönt eller, körkort! <3

För er som inte tittar på Lost, så är siffrorna i rubriken de totala olycksnumren i den serien. Hoppas inte att jag får otur nu bara för det. xD

Idag är en lång dag, men jag tror jag skippar programhanteringen och dra till stan eller något, precis som igår. Vi har världens längsta rast innan också så då blir det resulterar i att jag blir ännu mer sugen på att åka till stan. ^^

Hörs snart igen!
Puss & Kram
2 kommentarer                                                                                                                    
  Amanda Wallström

Tittade nästan alltid på lost förrut men det händer så mkt saker hela tiden att det börjar bli tråkigt nu tkr jag. Ha det gött.. puss

2008-06-04 l 12:34:46
Blogg/hemsida: http://wallstroom.blogg.se/
  Melinda svarar

Du har SÅ rätt Amanda! Det händer ALLDELES för många saker på samma gång för att det ska vara rimligt att komma ihåg något alls. xD De borde satsa på någon annan form...Ha det bra!

2008-06-04 l 15:09:48
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: