Aj!

                                            Datum: 2008-06-12 Tid: 13:00:14 Kategori: Blandat
Goddagens! :)

Här har ni mig igen, den här gången sittandes hemma nere i "spelarrummet" som vi så snyggt kallar det. Jag kom på en grej! Jag är alltid väldigt arg, tråkig och sur när jag är med min familj & mina kompisar. Den enda gången jag verkligen är glad och någorlunda smart, det är när jag är själv. Jag vet inte varför det är så, det är ju hemskt. Jag ber om ursäkt för det...:S

Var nyss uppe hos Sixten, och jag trodde han skulle dö. Igen! Han låg helt still, helt platt och rörde sig inte fastän jag rörde honom. Då blev jag riktigt rädd, men som tur var så rörde han sig lite senare. Sen simmade/hoppade han omkring i buren som en galning, vet inte varför. Jag hade precis gett honom mat, men han åt bara en lite bit. Jag är rädd för att han ser väldigt dåligt. Han ser alltid mig, men inte maten är jag rädd. Jag vill inte att han ska döööö. =( Jag har haft honom i mitt rum i snart 7 år, en otroligt lång tid!

Hur som helst, var också på Adams skolavslutning nyss. Den var väl inte särskitl speciell direkt, utan så som avslutningar brukar vara. Maries pappa var präst, och han snackade om sädesärlor! :O ("Väger endast 23 gram..") Någon rysk kille osm gick i 7:an spelade xylofon! Asbra var han, hela kyrkan började klappa med och sparka på bänkarna så att det dånade! Någon liten tjej (också i 7:an) sjöng! Shit vad braaaa hon var. Lät som värsta vuxna!

I morgon har jag sommarlov, underbart. Då ska jag plugga...;P Haha, det ska jag faktiskt. Grafisk kommunikation också av alla ämnen. Ligger lite efter där kanske, men det ska la gå fint...=D


Det är sommar! Får gärna bli lite varmare (gärna någon droppe regn också i torkan!)
1 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

Vill träffa dig!! jag har sommarlov nu;)

2008-06-12 l 14:36:25
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: