Bikini´s från Lindex

                                            Datum: 2008-06-02 Tid: 22:16:33 Kategori: Blandat
Hejsan på er! :)

Riktigt många, fina läsare idag! Gud så trevligt! Jag älskar er alla, även om jag inte vet vilka ni är! =D
Jag & Emelie var ju som sagt på stan en sväng innan, och då fick vi för oss att kila in en sväng på Lindex. Den största anledningen till att vi gjorde det var för att vi ville hitta den så otroligt fina klänningen som Carin har, men den fanns icke kvar!

Den här bikinin fanns i skyltfönstret, och jag gillar den skarpt! Tyvärr ser jag ut som en jäkla plattfisk i den, men färgerna är härliga. Riktigt somriga! Ännu ett problem med den (eller med mig!) är min ögonfärg. Grön-grå-blå passade inte till denna. Man ska nog vara blond oim man ska bära denna tror jag....Men, det kan ju gå med mörk också! =D


Ännu en bikini! Den var gjord av något konstigt, plastigt tyg typ, och den var inte jättebra den heller. xD Om man är lite frusen, så syns bröstvårtorna rätt REJÄLT mycket. ;P Haha, bara om ni ville veta alltså. ^^ Men annars så, den är ju rätt snygg och så..


En färgglad klänning som var sådär-snygg. Inte min stil riktigt kanske. Haha, jag har kommit på en sak! Med den hårfärgen jag har nu, ljusbrun...så passar nästa inga kläder. xD Jag måste färga håret eller något. xD



Exakt såhär smutsiga är mina vita, nya skor. =(


Efter skolan så gick jag med Emelie & Anton till bussen. Inte den vanliga Anton, utan denna!
Har 2 i klassen!

Ett inlägg med massor av bilder, men bilder är roligt! =D
5 kommentarer                                                                                                                    
  Emelie (den långe tjejen på 192cm ;D)

hahahah, provrummen var sååååååå skoj :D

2008-06-02 l 22:25:10
Blogg/hemsida: http://mrsunderbar.blogg.se/
  Melinda svarar

Vi får köpa de där bikinisarna någon dag Emelie, som du sa! Riktigt fina var dem, särskilt för mig som är så platt! Haha :D

2008-06-02 l 22:30:46
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se/
  Camilla

jättesöta bikinisar!

2008-06-03 l 10:48:48
Blogg/hemsida: http://camillau.blogg.se/nyblogg
  Jenifer

den silvriga bikinin är SKITSNYGG! :P

köpte du den eller provade du bara den?

du passade i den jättebra :)

2008-06-03 l 11:51:10
  Melinda svarar

Tack så mycket Jenifer! Nope, jag köpte ingenting igår men jag funderar på att köpa någon av dom! ;D

2008-06-03 l 14:20:30
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: