Börjar dagen med ett par bilder

                                            Datum: 2008-06-26 Tid: 12:49:47 Kategori: Photoshop

Jag är väldigt dålig på att lägga upp bilder här på bloggen, eller jag var det i alla fall. Nu för tiden tycker jag att det är bilder mest i varenda inlägg. :) Trevligt väl? =)
Den här fina blomman drog Fabian av från någon häck igårkväll, jag fick den. :) Eller jag kanske tog den, jag minns inte. xD


Titta vad jag hittade i morses i min brors säng! :)


Jag hade inget vatten, så det är en fejk. Jag fick spruta lite parfym istället. ;)


Lite senare idag ska jag åka in till Skövde med familjen. Köpa mig ett par skor kanske? :) Behöver öva på att gå i högklackat, så kanske ett par sådana? Vem vet jag jag köper på mig! :)
1 kommentarer                                                                                                                    
  Anonym

fina bilder, tråkigt med natur bara :p

2008-06-28 l 01:35:27
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: