Dags för en ny garderob?

                                            Datum: 2008-06-19 Tid: 13:26:24 Kategori: Blandat

Ååh, en sådan här garderob vill jag ha. Titta så mycket kläder man får plats med!
En "walk in closet".

Har ni mycket kläder?
Jag har nog förvånadsvärt lite för att vara tjej faktiskt, jag får ju plats i alla fall. ^^
2 kommentarer                                                                                                                    
  kriiiz

Jag har två garderober och en byrå, jag får inte plats! :P



Sv: Trettiofyra eller något hette den. Fast min syster har då skrivit om texten till en egen men med melodin kvar.

2008-06-20 l 01:47:42
Blogg/hemsida: http://kriiiz.blogg.se/
  Malin W

hej =) ja en sån garderob vore ju drömmen! jag ska göra om mitt rum nu snart så jag försöker tjata till mig en sån =P haha

2008-06-20 l 17:14:48
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: