Ella gånger sex

                                            Datum: 2008-06-23 Tid: 23:00:31 Kategori: Photoshop


Ella.
Ella Andersson?

Nej hon har faktiskt inget efternamn, tror jag.
6 år gammal, född 15 mars 2002, i örat är hon märkt med 0202.

Moa var märkt med 0204, mitt personnummer, lite häftigt. Saknar henne. Nu.

Ser ni tungan på bilden längst ner till höger? Lite sött. <3

Sötis.
2 kommentarer                                                                                                                    
  Pluttplutt

Jättefina bilder vad jag sett hittils :).

Tycker det är häftigt med folk som kan ta fina bilder!

Börjar bli lite trött som sagt :P.

Får kolla mer en annan dag!

Ha det superbra!

2008-06-25 l 01:39:31
  Eva-Lena

Ja tack for din kommentar pa min blogg.

Ja jag gillar verkligen dina vackra bilder.

2008-06-25 l 04:04:20
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: