Em i fotboll

                                            Datum: 2008-06-14 Tid: 19:28:56 Kategori: Blandat
God kväll!

Läget?
Själv sitter jag här med hörlurar och lyssnar på Release me. Den hade jag på mobilen ett tag, men jag tröttnade och tog bort den. Kanske borde jag lägga in den igen? Den är ju hyfsat bra!
Hur som helst, fotboll är på Tv:n och det står 1-1. Spännande! ;D Sverige möter Spanien. Inte för att jag kan något om fotboll men jag hoppas ju ändå att mitt land vinner.

Sitter i Jönköping hos Sebastian och har ätit lite godis och tittar på roliga klipp från youtube. Det som fick mig att skratta idag var Dum Dummare! Jag ÄLSKAR Jim Carrey, han är så otroligt duktig på det han gör. Får oss alltid att skratta!

Okej, nu är det Lustra på mediaplayern...Scotty doesn't know. Jag vet inte varför jag säger vad jag lyssnar på, men den här låten ger mig bra minnen. Jag har sett filmen Eurotrip 2 ggr, första gången var med Cajsa & Marie i typ, Johns rum. Haha, den är bra ju! Har ni sett den? Om inte, se den! Det är lite synd om killen i början, men det glömmer han rätt fort. ;D

Usch, jag hatar tangentbord, jag kan inte skriva på dem. Det går hackigt och jag skriver fel hela tiden. Illa det. Det gör att det tar länge tid att få ihop ett litet inlägg. Men aja, ska dra nu i alla fall. Ska nog sola solarium lite senare. Förhoppningsvis får jag lite färg.

Puss på er kära readers! =)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: