Flugsvampar

                                            Datum: 2008-06-26 Tid: 13:04:33 Kategori: Photoshop
    


Vilken är snyggast? Färgad bakgrund, eller ofärgad? :)
3 kommentarer                                                                                                                    
  Therese

Tkr dn första bilden, för då koncentrerar man sig mer på svampen.

2008-06-26 l 21:34:15
Blogg/hemsida: http://thereesel.blogg.se/
  Micha

Tkr också första svampen, men jag har försökt lära mej precis det där, kanske kunde förklara lite lätt hihi? (A)

2008-06-26 l 21:43:32
Blogg/hemsida: http://michellewistrom.blogg.se/
  bjorkman

niice ;D

2008-06-27 l 14:05:47
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: