Fredag!

                                            Datum: 2008-06-05 Tid: 08:02:11 Kategori: Blandat
God morgon

Idag är det torsdag, men det är som en fredag ju, eftersom vi är lediga i morgon. När jag precis hade satt mig i bilen i morses så slog det mig att jag hade sovmorgon. Matten är nog inställd nämligen eftersom jag ändå är klar med den kursen.
Mamma frågade om jag villa vända om och sova lite till, men ääh, jag kan lika gärna sitta vid datorn och blogga. ;P Så nu sitter jag här i skolan, i ett mörkt litte rum med min älskade dator. Lyssnar på musik från youtube och mår rätt hyfsat.
Lång skoldag idag, men det gör inte så mycket. Var ju hemma redan vid 12 igår, så jag kan behöva jobba lite, även om jag kanske inte kommer göra det ändå.
Sån är jag, jag kommer till skolan och gör, ingenting. Då är det ju bätte att vara hemma och jobba istället om man ser det så. Kanske ska börja vara det? xD

Jag som trodde att min magvärk skulle försvinna igår, är tillbaka idag. Dock inte lika smärtsam, men blir det värre får jag pallra mig hemåt antar jag. Vill ju gärna inte gå in och spy regelbundet hela dagen, hur fräscht är det? ^^
Mor trodde att smärtan berodde på at tarmarna hade kramp, kanske det? Det gör nämligen ont från naveln och uppåt...

Kommer tillbaka med fler inlägg snart!
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: