Free day!

                                            Datum: 2008-06-12 Tid: 09:06:35 Kategori: Blandat
God morgon folk! :)

Sitter här iordningsgjord i jacka och väntar på att klockan ska bli halv 10. Då går nämligen bussen till Hjo. Min bror har skolavslutning idag, så jag ska titta på det tillsammans med mamma och pappa. Senare blir det även fika på Frestelsen. Usch, det är typ det sista jag behöver just nu, jag har gått och blivit...TJOCK. Som ett jävla berg också. Jag får ta mig i kragen och banta som fan nu på lovet.
Inga lektioner idag, en underbar dag.

Har en otrolig mensvärk idag! När jag satt på toan i morses så märkte jag att det blev rött på pappret haha, äckligt men sant. Är glad att den kom nu, gäller bara att jag kommer ihåg det här datumet. 12 juni....det ska nog gå! Har tryckt i mig 2 alvedon(er?) för att minska smärtan haha. Hoppas att det hjälper.

Idag händer det inte så mycket mer än att bara slappa. Datorn blir det nog om vädret är dåligt...
Puss & Kram <3



1 kommentarer                                                                                                                    
  Cajsa

skönt för dig gumman<3

2008-06-12 l 14:34:37
Blogg/hemsida: http://cajsacajan.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: