Glad Midsommar!

                                            Datum: 2008-06-20 Tid: 13:49:29 Kategori: Blandat

God morgon!

I'm back on track!
Var ute igårkväll också, tro det eller ej, men då var inte Fabian med. Har ingen aning om vad han sysslade med istället, han sov kanske..
Hur som helst så var det trevligt. Det började med att Emil kom till mitt place, och vi gick tillsammans till en kiosk som vi trodde skulle vara öppen. Vi kom dit, den var öppen - men den skulle stänga endast 2 minuter senare. Illa! Vi gick till Johans place (som endast låg några meter bort) och hämtade honom.
Ni anar inte hur otroligt många paddor det finns på vägarna...
Vi såg nog 5-6 stycken tror jag, fast en var tyvärr mos..."/

Justde! Emil hade en enorm jacka på sig, som jag & Johan lånade. Vi kröp in i den båda två, och var sen en enda person ett tag. Haha, det var riktigt roligt när det kom förbi en gubbe. Först stirrade han ganska rejält, men när vi väl gick förbi honom så var han tyst och tittade på marken...xD

1000 tack för alla fina kommentarer jag får av alla möjliga! Så kul att läsa! <3

Idag är det midsommarafton, det betyder bara en sak; GRATTIS MISSAN PÅ 7-ÅRSDAGEN!!!

Nu har vi haft henne i 7 år, helt otroligt! Jag minns när vi hämtade henne och hennes syster Tiger (som vi inte längre har kvar..) Hon var så liten, runt 3 veckor gammal. Tro nu inte att vi var elaka och tog henne från sin mamma, för hon hittades i skogen i en skokartong tillsammans med en massa andra små kattungar. Det är så hemskt, jag förstår inte hur någon kan göra så...Den människan som hittade kartongen lämnade den och alla kattungar till ett ställe utanför Skara som heter Djurens vänner. Där fick de hjälp med sår, de fick mat & vatten, och de fanns även en äldre honkatt därsom kunde agera mamma.
Men jaja, den gången överlevde alla katter som tur var, och nu bor Missan hos oss. Jag vet inte riktigt vad hon tycker om oss om jag ska vara ärlig. Men jag kan ju säga som såhär; hon passar inte i en småbarnsfamilj, för hon gillar lugn & ro. Bäst skulle hon nog trivas hon en gammal pensionär där det är lugnt & tyst. Fast ett måste är ju såklart, att denne pensionären orkar leka med henne då & då.
Ni kan inte förståååå hur liten hon var när vi fick henne! Hon fick plats i en liten hand! Naaw, så himla söt!


Här i Adams knä på en tidning! ;D <3

Puss<3

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: