God morgon

                                            Datum: 2008-06-18 Tid: 12:42:38 Kategori: Blandat

Det är snart eftermiddag. (!!) Här sitter jag i myskläder och är väldigt, väldigt trött. Igårkväll blev ännu en kväll med grabbsen (Emil, Johan, Fabian & Jimmy) och den var trevlig. Dock varade den bara i ungefär, 2-3 timmar, eftersom jag behöver vara hemma vid midnatt.

Vi lekte i lekparken igen (stadsparken) och jag klängde på någon stång. Det ska jag aldrig göra igen, för den knakade! Den var i och för sig gjord i trä och det är nog ganska gammalt...men ändå! Riktigt rädd blev jag. ;P

Jag sitter och lyssnar på 99luft balons igen! Jag gillar verkligen den låten! Men, jag lär väl tröttna snart om jag lyssnar så mycket. :P

Jag vaknade 11 idag, otroligt sent för att vara mig, men ändå rätt skönt. Jag gör ju inget vettigt på dagarna ändå. Bara väntar..på vad? Ingenting.
What a sommarlov! Men, jag är nöjd ändå. Nu ska jag skriva ett vettigt inlägg istället!

Puss

0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: