Grillfest at my place!

                                            Datum: 2008-06-21 Tid: 17:38:08 Kategori: Blandat




Inte världens bästa bilder, men det var ungefär dessa jag han att ta innan kameran dog av batteribrist. Illa! Faktiskt, så tog jag ju bilder med den andra kameran också, men de orkar jag inte lägga in nu. De kommer i ett annat inlägg. :)

Melinda Cajsa Marie Sofia Natalie Olle Emil Johan Fabian David Adam

Det var vi som var här igår. Alla hade med sig sitt eget att grilla (förutom Marie som hade med sig grova mackor och ett äpple! Fast hon grillade mackan ändå...)
Det började regna när vi grillade, men vad gjorde det? Regn på midsommar hör ju till haha. Jag tror Emil sa någonting i stil med att det var 3 år sedan det var en solig midsommar sist...sorgligt. "/

Någon hittade en bok i min bokhylla; Sex för vänsterhänta. Den var vi givetvis tvugna att läsa högt ur! Riktigt trevlig och spännande bok vill jag lova...
Vi gick ner till...skolan! Där gungade vi och typ, sparkade boll. David hade nämligen tagit med sig bollen från min trädgård, ner till skolan. Han hade ansvaret! Jag vet, det är jobbigt att jag skriver centrerat, men det funkar inte att ändra, det får vara såhär ändå...
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: