Hemma!

                                            Datum: 2008-06-09 Tid: 14:36:57 Kategori: Blandat
Hej där! ;)

Här sitter jag i köket, mätt efter att just ha ätit en matlåda med Flygande Jacob, riktigt gott! Fast, när man blir så där äckligt mätt, så ångrar man att man åt något alls. ^^
Skön dag idag, ingen matte och ingen programhentering, dvs, 1 lektion idag och det var Grafisk kommunikation. På min långa lunchrast så gick jag tillsammans med Anton & Emelie in till stan och dog en glass på Mc Donalds. Vi satt inte där inne, utan gick ut och satte oss vid en fontän (dock ingen vatten i den!). När vi satt där och glassade oss, så kom det fram 2 tjejer och ville att vi skulle svara på frågor som de hade. Tjejerna var väl i vår ålder skulle jag tro, och frågorna var riktigt roliga! ;D
"Hur ofta har du sex?"
"Hur ofta onanerar du?"
"Tänder du på fötter?"

Några frågor till, men minns inte riktigt alla. Vi var väl inte riktiga seriösa när vi sa att vi tänder på fötter, att vi hade sex en gång i veckan m.m. men lite annorlunda sådär!
Haha jaja, det livade upp tillvaron en smula!

Idag orkar jag faktiskt inte sola, jag vill inte bränna mig. Dessutom så gick jag på en apvarm asfalt förut, så mina fötter är helt sönderbrända, det gör svinont! Blåsor ovanpå, och en massa brännskador under. xD
Missan är ju helr underbar. Det kom en nyckelpiga förut, men hon bara tittade på den en stund. Sedan tittade hon demonstrativt åt ett annat håll..;P

Jahaja, vad händer hos er då? Här är allt lugnt, jag är ensam hemma! Endast jag, Missan, Sixten & Ella, men ingen mer människa. Vad jag vet i alla fall, kanske döljer det sig en mördare eller tjuv bakom skåpet?
Jag kan lika gärna erkänna:
*Varje gång jag lämnat huset gör jag mig beredd på att bli skjuten i huvudet av någon utanför med ett gevär.
*Varje gång jag går in på en toalett i skolan så tänker jag mig att någon har hängt sig själv..
Det är ju helt sjukt egentligen! Vad har jag varit med om i ett tidigare liv egentligen? Mycket mord? Vem vet, kanske jag är en mördare innerst inne, skulle inte förvåna mig. :O

Nu ska jag dra! Puss <3
1 kommentarer                                                                                                                    
  Anton

Det där om demonstrativt åt ett annat håll.. så snott från Björn..

2008-06-09 l 21:20:48
Blogg/hemsida: http://indiesponge.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: