I underkläder..

                                            Datum: 2008-06-04 Tid: 15:23:06 Kategori: Blandat
Hej min älskade blogg.
Jag sitter ute på en filt på gräsmattan med datorn framför mig. Solen har jag i nacken höll jag på att säga, men den skiner där i alla fall och det bränner. Men, det är bara bra det, lite bränna skadar aldrig! Det är endast skuggan av mitt huvud som gör att jag ser något över huvudtaget på skärmen.

Skoldagen idag var ju helt fantastisk. Började 08:20, slutade 10:45. Kan det inte vara så varje dag? Naturkunskap och engelska är ämnena jag hade. I naturkunskapen var det lite snack om betyget, och jag får förhoppningsvis VG, men det var inte alls säkert. Det berodde helt på hur det gick på det här projektarbetet vi sysslar med nu. Alltså, blä säger jag. Jag har lämnat in varenda inlämningsuppgift, haft VG på alla prov utom 1 där jag hade G. Vad fan tänker den människa med egentligen? Anton har exakt samma som jag, fast han har VG på allt och inget G, ändå har han inget säkert VG. Jag hoppas för lärarens skull, att han säger såhär bara för att skrämma oss...annars är det inte roligt alls!

Nåväl, jag var hemma redan kl 12 idag, härligt. Hade inte med mig datorn till skolan utan bara en liten svart väska med typ, busskort och nycklar i. Skönt var det, slippa ha en 5-6 kg tung ryggsäck att bära på all the time. Kan ni fatta IT-elevernas rygg-axel-nack-muskler? Otroligt starka vill jag lova! ;D

Har legat här på filten och nästan somnat en stund nu, fick sedan gå in för att få i mig lite vätska och glodde lite på en film. Två bröder emellan, med Stefan & Krister. Haha, jag hittade inget bättre. Dock såg jag inte hela filmen, utan gick ut en stund senare igen. Gjorde en liten (en halv) kladdkakesmet till mig själv som jag åt, det skulle jag inte ha gjort. Nu har jag svinont i magen och typ, dör vilken sekund som helst.

Mor & Far anländer inte förrän senare ikväll. De skulle till Varnhem och gå någon promenad. Trevligt för dem, trevligt för mig. Fick 140 kr att köpa mat för i alla fall, inte illa. Vi får väl se vad jag köper hem (jao, min bror också iofs.) Något gott till Lost vore inte helt fel!

Säsongsavslutning för det ikväll, därför är avsnittet extra långt! Fan ta det, det är det enda programmet jag verklien följer, jag är besatt. Menmen, se det positivt (som jag alltid försöker göra!). Nu är det sommar och sol, då kan jag inte sitta inne och glo på Tv hela tiden. Nu blir det sol och bad med nära och kära..eller något! ;D

Ett lång inlägg igen, jag ber om ursäkt för det, men så kan det bli ibland. ^^

Nu ska jag och mina underkläder fortsätta sola....vi hörs sen! Puss <3
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: