Jag är alldeles till mig!

                                            Datum: 2008-06-15 Tid: 20:14:21 Kategori: Blandat
Först av allt, jag avskyr mitt tangentbord. Hur mycket kan ett tangentbord störa en människa egentligen? Jag kan svaret: för mycket!
Bara en sådan liten sak som att skift är trög att trycka på, kan göra dagen till ett helvete. Man får sitta här och riktigt kontrollera att versalerna är på rätt plats. Ååh, jag blir helt galen.

Jag är alldeles till mig för den delen. Alla dessa råd som jag skrev i förgående inlägg, har gjort att jag vill göra alltihop nu genast. Jag har redan tryckt i mig ett gäng jordgubbar, och sitter just nu och gnager på ett päron. Jag ska bli en nyttig individ!

Jag har tänkt igenom en sak...
Länge har jag velat se ut om Victoria Silvstedt. Hon är så otroligt vacker med sitt blonda svall, sin smala kropp och stora boobs! Haha, nejmen helt ärligt, hon är det. Jag skulle gärna vilja se ut så, men en grej slog mig. Min kropp är inte anpassad för att bära blont hår. Jag är brunhårig och ska så förbli.



Bilderna blev en aning konstiga, men det är dessa jag tänker välja emellan.

Victoria Silvstedt

Katie Price (Jordan)

Jag menar, tänk er själva! Melinda som blondin. Njae, det funkar bara inte. Istället kanske snarare som Jordan? Hennes hårfärg kan jag skaffa! ;D
Jag ska satsa på att se ut som Jordan sommaren 2008! ;D Vilket mål. xD


Ett hett tips, borsta gaddarna efter att ni satt i er ett päron. Det smakar liksom...sperma? :S
1 kommentarer                                                                                                                    
  mojje

jordan ser ju ut som stryk å det verkar vara lite bimbovarning där

2008-06-15 l 22:13:42
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: