Jiddra inte med Zohan

                                            Datum: 2008-06-24 Tid: 14:32:44 Kategori: Filmrecensioner


Som sagt så tittade jag på den här filmen igår.
En komedi, ni borde se den!
Han är en enorm...kuk. ;P Eller vänta, det är inte den som är stor, utan allt könshår. Som en stor buske, och det är han nöjd med. Läkaren säger dock till honom att raka av lite så att hans kön kan få "andas". Kanske vore en idé?

Han är helt galen i hår. Han vill bli frisör.
Dock tycker hans föräldrar och bekanta att han är en bög om han tycker som han gör, han borde kriga och hjälpa landet istället, precis som han alltid har gjort.
Men det är klart att han tröttnar på att vara hjälte hela tiden, han vill ju jobba med hår.
Han fejkar sin egen död, och beger sig från Israel, till USA.

Look at it! :D
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: