Karma

                                            Datum: 2008-06-30 Tid: 17:23:03 Kategori: Blandat
Tror ni på det?
För er som inte vet vad det är, så handlar det om tro (det kanske ni förstod). Om man t ex föds som en larv, så måste man kämpa och få bra karma för att kunna bli något bättre i nästa liv. Förstår ni? Jag förstår knappt själv om jag ska vara ärlig, läste om det nyss, men det är ganska intressant.
"Karma förklaras som lagen om orsak och verkan. Man talar om "god" eller "dålig" karma."
Läste jag nu.

Jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Visst tror jag att man hamnar någonstans efter döden, på något bra ställe förhoppningsvis. Men om man föds om på nytt, njao, jo, kanske!
 
Säg vad ni tror! Intressant! :)
1 kommentarer                                                                                                                    
  Nea

hej igen :) jag har kopierat lite priser som jag hittade på den klinik som jag ska göra min operation på.



Bröstförstoring:

Koksalt 35000 kronor

Runda gelehallon 42000 kronor

Droppformade gelehallon 47000 kronor




du kan gå in på www.plastikkirurggruppen.se och titta på före och efter bilder. Du kan ju också googla på "bröstförsoring" så får du tips på massa olika kliniker som har olika priser etc.



Kika gärna in på bloggen om några dagar för att se hur det gick för mig efter operationen :)



Lycka till med allt! kram

2008-06-30 l 18:28:37
Blogg/hemsida: http://linneagibbs.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: