Katt sover på Tv:n

                                            Datum: 2008-06-17 Tid: 13:53:27 Kategori: Blandat

Hej :)

Sådär någonting va? Nu har jag ändrat lite färger och så. Hoppas att det duger ett tag. Jag vet, det är sommar med mycket färger, ändå väljer jag en näst intill svart-vit design. Men, det får gå. Jag har inte bättre fantasi än såhär. "/


Missan ligger helt utslagen på Tv:n och vilar lite, hon har börjat äta torrfodret igen, så antagligen kommer hon gå upp i vikt. Hon måste röra på sig mer!

Jag sitter här och faktiskt, hungrar ihjäl. Sjukt hungrig är jag, men jag får väl hämta mig ett glas vatten eller något, det borde räcka! ;P
Förresten, säg gärna vad ni tycker om den nya headern och ja, allting! =)
Puss på er

2 kommentarer                                                                                                                    
  Hanna

Oj vilken fin blogg du har!

2008-06-17 l 14:08:59
Blogg/hemsida: http://hannanerep.blogg.se/
  malin

Den va ju jättefin :D

2008-06-17 l 14:11:58
Blogg/hemsida: http://attitydtjej.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: