Kontaktannons!

                                            Datum: 2008-06-17 Tid: 11:58:09 Kategori: Blandat
Hejsan svejsan!

Nu är det lite ändringar här faktiskt. Ändrat färg och grejer haha. Hur som helst. Jag har en prenumeration på tidningen FRIDA, och där stod det om en tjej och hur hennes kontaktannons skulle se ut. Kan vara ganska roligt att skriva en sådan kanske, så här kommer min!

Sökes!
Man mellan 18-24 år sökes. Du
ska helst vara mörkhårig, längre än
175 cm och ha humor. Du får gärna
spela något instrument såsom gitarr,
piano etc. Gärna en och annan muskel
och du ska kunna lyfta mig! Oavsett
vad jag väger. En sak till, och det här
är det viktigaste, -du ska kunna stava!
Stämmer du inte in på någon av
ovanstående saker? Då kan du gå.
Om du däremot stämmer in på alla?
Ring då mig på nr: 0730...
1 kommentarer                                                                                                                    
  mojje

fåt nått napp på kontaktannonsen??

2008-06-17 l 20:16:27
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: