Kort dag

                                            Datum: 2008-06-11 Tid: 14:19:55 Kategori: Blandat
Hej :)

Nu är jag hemma, hade endast 1 lektion i skolan idag. Börjar nästan känna mig som Kenza som går så korta dagar haha. Det skulle ju vara HELT underbart att ha sådana här dagar jämt. Då gör det inte så mycket om man har kortade lov tycker jag, man hinner ju med så mycket mer på dagarna.
Nu sitter jag nere vid den stationära datorn, eftersom mina underbaring till dator nu är inlämnad. Ja, ni läste rätt, jag har den inte mer. Jag kommer sakna den som ett as! Varje gång jag ska blogga, får jag sitta här nere i "allrummet" och fajtas med ett jobbigt tangentbord.

Som TUR är, får jag tillbaka den efter sommarlovet, då kommer jag bli så himla glad så det är inte sant! Låter kanske helt sjukt, men jag älskar den. Tänk er vad skönt det är med en bärbar dator va? Ligga i sängen, sitta på toan..(:P) Ja, det sistnämnda är faktiskt sant. ;P

Btw, fick nyss ett e-postmeddelande. Där stod det följande:

Hej!

Tack för uppgiften. Det blr MVG på den! Jättebra. VG på kursen!

Ha ett trevligt sommarlov,

Pernilla

Förfärligt va? Uppgiften, som handlade om marknadsaföring, gick ju helt okej iofs. ;P Men VG...Ääh, jag är nöjd ändå. VG är ett bra betyg! Det är det faktiskt, särskilt i gymnasiet. Eller hur? :)

Slutade skolan 10 idag, och min bror kom till skolan. Han hade varit på sjukhuset och kom sedan till min kära skola och väntade på att jag skulle sluta. Vi, tillsammans med Charlotte, Emelie & Anton, åkte in till stan och käkade gott! Alldeles för onyttig är jag nu för tiden, men det försvinner nu på sommarlovet. Trust me!
Vi gick även till djuraffären, och där träffade jag 2 bekanta. (Ska inte säga kompisar för SÅ bra känner jag dem inte.;D) Den ena kunde göra det som jag alltid drömt om att kunna! Nämligen: röra på "hakan" så som en groda! Så himla häftigt! ;D Haha, jag övar som fasen! ;P
Den underbara paddan var kvar, den stora spindeln, de stora "Sixtarna" och en massa söta kaniner och marsvin! Även världens underbaraste blåa fågel! =)

Jag tänker inte ursäkta mig för mitt ohyggliga djurintresse! ;P

2 kommentarer                                                                                                                    
  Sandra

Hejhej! Kommentera min blogg, tyck till om vilken klänning jag ska ha på min avslutning :)

ha en bra kväll

2008-06-11 l 17:11:54
Blogg/hemsida: http://vikstroom.blogg.se/
  Marie

GÖTT att du fick mvg på uppgiften! :) tråkigt med kursen dock.. fast, vg är ju som sagt också ett jättebra betyg :D

2008-06-11 l 20:23:54
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: