Min första sommarlovsdag!

                                            Datum: 2008-06-14 Tid: 11:53:06 Kategori: Blandat
Goddagens på er!

Lördag idag, min första sommarlovsdag! Vädret är väl sådär, men jag hade inte tänkt att vara ute i alla fall. Jag har precis dammsugit hela övervåningen + bytt sängkläder i sängen, samtidigt som min bror gör en sockerkaka. Jösses, vi står i! ;D

Vaknade redan vid 8 idag, men då KUNDE jag bara inte gå upp. Jag låg istället kvar till typ, halv 11. Dock låg jag inte bara, utan jag somnade om. :)
Hela mitt face är täckt utav finnar och en massa böldiga saker som gör svinigt ont! Som tur är syns ingenting, men det känns kan jag lova.
Nu kom jag att tänka på mina betyg, undrar när de kommer. Jag vet ju vad jag har i stort sett, men ändå kul att se. =D

Btw, igår fyllde tvillingarna Olsen 22 år. Fredag den 13:de, otur. xD Om jag inte minns helt fel, så föddes de även på fredag den 13:de, 1986. Gamla tjejer! ;D
Jag som är så insatt när de gäller dem, tänkte inte ens på at de fyllde år igår. Dåligt av mig. Jag till och med såg på msn.com att de fyllde 22, men jag tänkte inte på det. Det slog mig nu! =O Vilken dålig idol jag är....:(

Nåväl, Sebastian kommer snart hit, nu ska jag göra mig iordning. Fan vad svettig jag blev av att dammsuga! :P

Puss & Kram på er!
1 kommentarer                                                                                                                    
  kim

det e tyfft att fylla år på fredag den trettonde

2008-06-15 l 16:13:05
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: