Min solbränna!

                                            Datum: 2008-06-02 Tid: 18:02:50 Kategori: Blandat

Nu för tiden skriver jag endast lååååååååååååååånga inlägg, och ganska tråkiga. De innehåller ju ganska mycket information och så där, men man orkar ju inte läsa. xD Jag förstår er, så därför skriver jag nu lite kortare. xD



Här en min solbränna från eftermiddagen endast! 1 timme mellan 16-17, allt som behövdes. Solen kanske inte är starkast då, men den är fortfarande stark vill jag lova!
Kameran är hyfsat otydlig tyvärr, vetefan vad jag gör för fel alltså!
HAHA, men jag är glaer ändå! :D

Jag är bränd + glad =D
7 kommentarer                                                                                                                    
  Kim

porr

2008-06-02 l 18:04:55
  Emma

Härligt med bränna! Själv är jag rödhårig så jag blir bara röd och sen försvinner det. :( Ja får använda en massa andra krämer istället! xD



Ha en bra dag!

2008-06-02 l 18:17:41
  Annie

Åh visst är det fint väder älskar att bli brun =D Du verkar ha kommit en bra bit på vägen =D

2008-06-02 l 18:55:25
Blogg/hemsida: http://annyb.blogg.se/
  Maxarn

Du skriver väll inga tråkiga inlägg? :) tycker det är roligt att läsa andras bloggar ;D

2008-06-02 l 19:27:59
  Peter

Snygg bikini!! Min flicka har en likadan! Älskar den med dom där paljetterna eller vad det heter :P

2008-06-02 l 19:31:08
  Melinda svarar

Väldigt porrigt^^ Nope, det finns nog värre haha :D

2008-06-02 l 22:32:20
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se/
  Niklas

Jag behöver sola me :(...fin färg du fått iaf^^..och fina rändeXD..hehe;)

2008-06-03 l 20:00:04
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: