Mina betyg...

                                            Datum: 2008-06-18 Tid: 15:14:52 Kategori: Blandat
Jag går omkring här hemma och väntar förväntansfullt på mina betyg...

Vad kan jag tänkas få?
De flesta betygen vet jag ju redan i och för sig, men kanske det blir någon positiv överraskning? =D Kan ju alltid hoppas på det!

Har/hade ni bra betyg? =D
5 kommentarer                                                                                                                    
  Anonym

hej hej!

är allt bra?

www.enlitentax.blogg.se

förresten har 2 tävlingar. delta gärna

2008-06-18 l 15:15:22
  Jenny

Ha en fortsatt trevlig Onsdag! :D Vad tror du det blir mellan Sverige - Ryssland ikväll då? :D Kika gärna in i min blogg och släng in en kommentar om du har tid! :) (tävling längre ner i bloggen!)

2008-06-18 l 15:22:55
Blogg/hemsida: http://penajs.blogg.se/
  Sanna

Haha, nej det har jag inte. Hurså? =)

2008-06-18 l 15:36:17
Blogg/hemsida: http://sannakumlin.blogg.se/
  johaan b

Antar att ja hade bra betyg ;-) varför nämner inte du vad du hade för betyg då? ;)

2008-06-18 l 17:49:21
  kim

jag vill också ha betygen nu

2008-06-19 l 12:17:11
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: