Mobil, min kära mobil

                                            Datum: 2008-06-25 Tid: 14:57:35 Kategori: Blandat
Jag har en mobil som jag verkligen tycker om. Det är en Sony Ericsson S500i, den är helt underbar. Nu är saken den att; jag ska lämna in den snart. Kanske redan i morgon. Knapparna 2 och 8 har nämligen "delats". Det är som ett streck på dem i alla fall, icke bra. 2:an har även blivit sjukt trög att trycka på, vilket är fruktansvärt jobbigt. Så, lite reparation och den blir som ny eller? :)

Köpte den den 1 juli förra året, med andra ord går nog snart garantin ut, så jag får sno mig!

Den här underbaringen är det! <3

Nu håller jag på att skriva ner alla nummer som jag har sparade så att jag har dem sen också. Måste även lägga över alla videor, musik och bilder också. De tömmer ju mobilen när de får in den. Vill ju inte gå miste om fina gamla minnen.
5 kommentarer                                                                                                                    
  Julia

Jag har en likadan, fast den svart-gröna. Har samma problem, det är tydligen vanligt bland dom telefonerna. 2, 3, 5, 6, 7 och 8 har spruckit för mig och jag har haft den sedan i mars.. =/

2008-06-25 l 15:54:29
Blogg/hemsida: http://nachikos.blogg.se/
  Morrfan

Syngg telefon. Det verkar dock som att SonyEricsson dragit ner på kvalitén. Allas nya coola telefoner verkar gå sönder inom ett år. Inte bra. Önskar dig en trevlig dag.

2008-06-25 l 16:15:53
Blogg/hemsida: http://morrfan.blogg.se/
  Melinda

Det är jobbigt när mobilerna går sönder! Sämst kvalité nu för tiden..."/

2008-06-25 l 19:38:59
Blogg/hemsida: http://pindilusen.blogg.se/
  Martina

Det är mer vanligt att knapparna på dom där spricker än att dom håller.. tyvärr. Jag hade en sån mobil först och knapparna sprack, sedan fick jag även ett annat fel så jag var tvungen att lämna in den och då fixade dom knapparna samtidigt. Dom gick sönder lika snabbt som de första.



De kunde inte heller laga det andra felet så därför fick jag en ny, funkade knapparna bättre på den? nej. Det lönar sig inte att byta knappar på den.. Believe me, I've tried.

2008-06-26 l 12:32:32
Blogg/hemsida: http://modified.blogg.se/
  vickani

Jag har också en sån, ska snart lämna in den fjärde gången :/

2008-06-27 l 11:12:10
Blogg/hemsida: http://vickani.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: