Monday night

                                            Datum: 2008-06-23 Tid: 22:43:32 Kategori: Blandat
Hej på er solstrålar

Jag befinner mig i ett läge, då jag är fruktansvärt trött. Så här trött har jag inte varit på mycket länge. Vet inte riktigt varför, men jag antar att jag sover ganska lite nu på lovet. Är det inte nu man ska sova som mest?
Gjorde i ordning en ostmacka, ett glas oboy och lite äggröra till mig själv alldeles nyss, väldigt gott. Dock saltade jag äggröran en aning för mycket..

Jag kom alldeles nyligen hem faktiskt, från Skövde. Jag har varit därmed Max och vi såg på bio, Jiddra inte med Zohan. En komedi. Riktigt skön film faktiskt, älskar komedier.

Jag känner mig alldeles borta för tillfället, som om jag bara borde isoleras med en stark dricka i handen. Hemskt. Aja, jag ska inte klaga mer. Jag var ute i trägården förut och fotade lite, - igen. Tog även lite bilder på Ella, hon är himmelskt söt den lilla tösen. Bilder kommer kan jag lova.

Puss & Kram sålänge
1 kommentarer                                                                                                                    
  emelie STJÄÄÄÄÄÄÄÄÄRNÅS

MELINDA! DU GLÖMDE UPPDATERA MIG JUUUUUUUU!

2008-06-23 l 22:48:17
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: