Monday

                                            Datum: 2008-06-02 Tid: 17:59:05 Kategori: Blandat
Heej alla glada!

Vem är inte glad i detta underbara väder? Jag mår superbra och solen skiner på! Det svåra är att hitta något som döljer det mesta av huden, men som ändå inte är varmt! Det är så fruktansvärt varmt ute, så man dör ju nästan, det är lite jobbigt.
Kort skoldag idag, matten är jag ju finish with, så det var bara att sitta och slappelislappa någon timma. Sedan hade jag grafisk kommunikation, och där kom jag på mitt nya svärord: SPERMAFYLLD FITTA!

Ja, hehe, det lät kanske lite dumt, men jag kom inte på något bättre i hastigheten. Jag var så förbannad över det där jäkla photoshop och de jobbiga montrarna. Det går ju icke!!

I programhanteringen saknade vi lärare eftersom han var bortrest på något, så då tänkte jag och Emelie: Ääh vafan! Det är sååå tråkigt, så vi drar in till stan en sväng!
Det gjorde vi!
Kikade på lite skor, och jag hittade några underbara med hög klack! Sedan testade vi även olika "bikinisar" och det skulle vi inte ha gjort. xD Attans vad jag är platt! Som en pannkaka! =D
Det gillar vi INTE!

Sitter just nu nere vid den stationära datorn, så jag kan lägga in lite bilder lite senare sen, när jag har den bärbara...Ikväll antar jag!

1 kommentarer                                                                                                                    
  Sofia

spermafylld fitta hahahahahahah xD det bästa du kunde komma på? Fine, works for me! Det ska jag fan börja säga :D :D :D

2008-06-02 l 18:18:42
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: