Nu är det helg!

                                            Datum: 2008-06-05 Tid: 18:35:03 Kategori: Blandat
Bonjour!

Kanske lite fel ord förresten? Bonsoir får det bli istället! Om jag inte minns helt fel så ska väl det betyda god kväll eller något, och nu är ju klockan redan halv 7 så. ^^ JÄVLAR! HALV 7 :O

Oj, nu fick jag en liten chock. Vad ska hinnas med idag? Ingenting förhoppningsvis, ska väl slagga i solstolen och dricka lite vatten.
Jag och Emelie stack in till stan efter skolan, helt onödigt egentligen. Resultatet av det blev 3 kulor glass i en strut. Illa det! ;P

Tog 320:an hem, vilket tar en hiskelig tid! Men, jag slapp i alla fall uppförsbacken som jag alltid har hem, fick nu gå i nerförsbacke istället. Hurra! ;D
Någon kille i min klass sa en gång att det var läskigt att dricka samtidigt som man kissar, självklart var jag tvungen att testa detta! Men, jag märkte ingenting. Kanske måste man vara kille och typ, stå upp, för att det ska kännas konstigt? =D

Hade min redovisning på svenskan idag. Haha! Efter att alla hade redovisat sa våran lärare:
- Ja ni, hade det här varit Svenska B så hade ni varit underkända allihop. I alla fall nästan!
Hoppsan, det kändes ju bra det där. Jag antar att jag var en av dem som faktiskt failade, men skitsamma. Nu har jag svenska A så hon kan inte säga nått än.

Satan vad trött jag är? Jag vill vara sova en rejäl sömn! =) Det ska jag göra också, det ska bli underbart. Men, det får vänta i några timmar först. Ska väl hinna städa upp lite innan, mata djuren och käka.

Puss och kram sålänge! =)
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: