Ny design

                                            Datum: 2008-06-17 Tid: 10:56:35 Kategori: Blandat
Förresten, jag satt ju och gjorde en ny header igår. Jag vet, den blev ganska misslyckad, men den får duga tills vidare. Jag är inte klar ännu, utan några småändringar till.
Den här låten är grymt bra faktiskt.
99 luftballons - Nena



Btw, jag har aldrig sett sådana jäkla runkmuskler som Johan har! Jäääääklar, helt ärligt. De är lika hårda som...skelett? Ja! :O
2 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

Hahah :D Eller hur?! Dom är enoorma!!

2008-06-17 l 11:14:56
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se/
  johan bjorkman

HAHa vafan! ...

2008-06-19 l 02:32:22
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: