"Olagligt enligt lag"

                                            Datum: 2008-06-19 Tid: 12:30:13 Kategori: Blandat
HAHAHAHAHA

Ursäkt mig, men nu påminde Johan mig om den bästa kommentaren någonsin! Fabian sa igår rubriken för detta inlägg, haha så sjukt bra sagt!

För övrigt så vill jag bara säga att jag älskar Hjo. Alla är så otroligt glada hela tiden, inga tankar om självmord (inte seriösa tankar i alla fall;P) eller andra hemska saker. Det får mig att må så bra, jag önskar att alla unde känna som jag just nu.
Glada människor = Bra människor!
Jag är kär i hela bunten! :D

Här sitter jag och är otroligt torr på mina smalben. Vet inte riktigt varför, men jag fick förslaget av att jag hade haft för lite sex...Hmm! Verkligen? Får man torra ben av det? :P


Jag hittade en riktigt äcklig bild också. Något eksem av nåt slag, usch!
Glad att mina händer inte ser ut sådär i alla fall.
Det kan inte vara nyttigt!
1 kommentarer                                                                                                                    
  kim

vem vet vad förlite sex kan göra

2008-06-19 l 12:43:50
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: