One missed call

                                            Datum: 2008-06-29 Tid: 11:55:43 Kategori: Filmrecensioner

Igårkväll så tittade jag på en skräckfilm! Exakt som rubriken lyder: One missed call.
Telefonen ringer, med en okänd, läskig signal som ingen annan har hört innan. Det ringer inte länge, utan bara en signal så att samtalet sedan blir missat. Man lyssnar på meddelandet som den okände har lämnat, och hör sitt dödsskrik..
Meddelandet är daterat 2-3 dagar senare, så personen i fråga går och är riktigt rädd ända fram till sitt slut. Man börjar hallucinera, se saker som inte finns, döda människor, förvrängda..

Beth får klara sig igenom alla sina vänners död, samtidigt som telefonen ringer hos allt fler oskyldiga, rädda människor. Hon tar kontakt med en detektivbyrå, men de är skeptiska, och tror inte på att det är något skumt med alltihop. Beth däremot, är helt övertygad om att allt har ett samband..

Ni borde verkligen se den, den kanske inte är så hemsk, men den är värd en titt.
0 kommentarer                                                                                                                    
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: