Päron & promenad

                                            Datum: 2008-06-17 Tid: 20:55:40 Kategori: Blandat
Här sitter jag och sitter, som vanligt. Lurarna med musik i öronen (från mobilen) och för tillfället spelas Give into me med Takida. Var ute på en uppfriskande promenad nyss med mamma, 3 km lång blev den nog ungefär. Tjena vad jobbigt det var. Vi gick inte överdrivet fort, men med tanke på att vi nyss hade ätit, så kändes det.

Jag längtar till Midsommarafton!
Då är det grillfest som gäller, -nakna. Nejdå, det är valfri klädsel, bara man har humöret och någon mat med sig. Det blir nog jättebra. Mamma, pappa & bror ska kila iväg till en annan familj och vara där hela kvällen, så välkomna hem till mig allesammans. Haha, nejdå, men vad jag förstår så blir vi nog ett jäkla gäng. I love it!


Usch, en vidrig bild. Jag gjorde om den i photoshop. Ljusare hår, blåa ögon och längre ögonfransar. DET kallar jag fejk..
2 kommentarer                                                                                                                    
  mojje

päron...sperma...hmmm

2008-06-17 l 22:40:17
  karin

gillar verkligen din design! särskilt headern! du har verkligen fått in en fullträff! =)

2008-06-17 l 23:03:00
Blogg/hemsida: http://karinhellman.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: