Partaj!

                                            Datum: 2008-06-20 Tid: 14:08:57 Kategori: Blandat

Runt 16 idag kommer mina kära vänner Cajsa & Marie. Vi ska snacka lita skit, och sedan grilla tror jag. Vi blir endel folk här tror jag, men bara sådana som jag känner till som tur är. Ååh, jag längtar, jag älskar dem. <3
2 kommentarer                                                                                                                    
  Marie

Hahah :D Mina mackor blev grovrostade ! Men det var trevligt :D

Vi älskar dig mer <3

2008-06-21 l 12:26:55
Blogg/hemsida: http://sladdnarkotika.blogg.se/
  Thea

Svar: Tack! Fast designen är verkligen inte fin. Typsnittet vet jag inte riktigt just nu vad det heter men kan ta reda på det :)

2008-06-21 l 14:58:34
Blogg/hemsida: http://theam.blogg.se/
Innan du kommenterar:
» Taskiga kommentarer raderas.
» IP-adresser är lätta att spåra.
» Kommentaren granskas innan publicering.
» ...har du frågor som handlar om mig, graviditeten, design etc. så tveka inte att fråga! Jag svarar på så mycket jag kan.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)


Blogg/hemsida:


Kommentar: